Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
Provozovatel:
VIVAX Management (CZ), s.r.o.
Turnovská 478/4
180 00 Praha 8, Česká republika
IČO: 27202411
DIČ: CZ27202411
Telefon: +420 323 601 099
Email: objednavkycz@vivax.sk
Web: www.evivax.cz
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují právní vztahy mezi prodávajícím (provozovatelem) a kupujícím (spotřebitelem nebo podnikatelem), který uzavírá kupní smlouvu prostřednictvím internetového obchodu www.evivax.cz.
Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce. Tyto podmínky jsou její nedílnou součástí.
2. Objednávka a uzavření smlouvy
Objednávka učiněná prostřednictvím webových stránek je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku potvrzení objednávky ze strany prodávajícího.
Kupující má před odesláním objednávky možnost zkontrolovat a upravit zadané údaje, včetně možnosti zjišťovat a opravovat chyby.
Kupní smlouva je po svém uzavření prodávajícím uchovávána v elektronické podobě a není veřejně přístupná. Kupující může o její poskytnutí zažádat e-mailem.
3. Způsob platby
Kupující může za zboží uhradit následujícími způsoby:
- dobírkou,
- bankovním převodem,
- online platební kartou prostřednictvím platební brány.
Ceny jsou uvedeny včetně DPH a všech poplatků.
4. Dodání zboží
Zboží je doručeno na adresu uvedenou kupujícím v objednávce. Náklady na dopravu jsou uvedeny během objednávkového procesu. Dodací lhůta závisí na dostupnosti zboží a zvoleném způsobu doručení.
5. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
Zboží musí být vráceno nepoškozené, v původním obalu a kompletní na adresu:
Modletice 139, Říčany 251 01, Česká republika
Kupující nese náklady na vrácení zboží. Částka bude vrácena do 14 dnů od doručení zboží zpět nebo prokázání jeho odeslání.
Pro odstoupení je možné využít vzorový formulář.
6. Reklamace
Kupující může uplatnit reklamaci e-mailem na infocz@vivax.sk.
Reklamované zboží zašlete spolu s popisem vady a dokladem o koupi.
Reklamační postup:
Kupující oznámí vadu a zašle zboží zpět.
Prodávající potvrdí přijetí reklamace a informuje o dalším postupu.
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dnů. Pokud nebude reklamace vyřízena v této lhůtě, má kupující právo na výměnu zboží nebo vrácení kupní ceny.
7. Ochrana osobních údajů
Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s nařízením GDPR a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetím stranám s výjimkou nezbytných zpracovatelů (např. dopravců a platebních bran).
8. Mimosoudní řešení sporů
Kupující – spotřebitel má právo obrátit se se svou stížností na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz), případně využít platformu pro řešení sporů online:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/
9. Zapojení do programu Heureka – Ověřeno zákazníky
Provozovatel je zapojen do programu Heureka „Ověřeno zákazníky“. Kupujícímu může po nákupu přijít hodnoticí dotazník od portálu Heureka.cz. Zákazník má možnost odmítnout zasílání těchto e-mailů při vytváření objednávky nebo později.
Zasílání dotazníků je aktivováno na základě oprávněného zájmu.
10. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem zveřejnění a mohou být měněny bez předchozího oznámení. Pro vztahy vzniklé dříve platí znění platné v době uzavření smlouvy.
Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky.
11. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti dnem jejich zveřejnění a mohou být změněny bez předchozího upozornění.